• Waluta: PLN
  • zmień

Waluta:

W naszej ofercie znajdą Państwo profesjonalne środki czystości, zmywarki do posadzek, zamiatarki, sprzęt ręczny do sprzątania, wyposażenie toalet publicznych, artykuły higieniczne, urządzenia wysokociśnieniowe, suszarki, parownice przemysłowe, dozowniki oraz wiele innych. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem firm: Comac, Cramer, JVD, Annovi Reverberi, Matrix, Septa i Cleanto. Jako partner firm Filmop, Wepa i Ehrle. Obsługujemy największe firmy sprzątające, o zasięgu ogólnokrajowym jak i odbiorców indywidualnych. Posiadamy szeroki wybór wydajnego sprzętu do sprzątania, profesjonalnych środków czystości, preparatów do dezynfekcji oraz specjalistycznych środków dla gastronomii i przetwórstwa spożywczego. Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompleksową ofertą. Służymy pomocą i z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania, które mogą się Państwu nasunąć w trakcie zakupów.

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dostarczą Ci dodatkowych informacji na temat zakupów w naszym sklepie.



Jak złożyć zamówienie w sklepie?

1. Wybierz produkt, który chcesz kupić. Jeśli nie możesz znaleźć interesującego Cię produktu, skorzystaj z wyszukiwarki na górnym pasku sklepu. Pod znakiem + obok wyszukiwania podstawowego umieszczona została wyszukiwarka zaawansowana.

2. Jeśli znalazłeś/znalazłaś interesujący Cię produkt to wpisz liczbę sztuk, które chciałbyś/chciałabyś zakupić i kliknij przycisk kuppotwierdzający zakup. Jeśli zmienisz zdanie co do ilości produktów, które chciałbyś/chciałabyś zakupić to nie przejmuj się. Ilość produktów będziesz mógł/mogła zmienić w koszyku, przed realizacją zamówienia.

3. Jeśli zakończyłeś/zakończyłaś zakupy, przejdź do koszyka.

4. W koszyku możesz zmienić jeszcze ilość produktów, wybrać formy dostawy i formy płatności. Oprogramowanie sklepu automatycznie przeliczy wszystkie koszty i poda Ci ostateczną kwotę brutto do zapłaty. Jeśli posiadasz kupon rabatowy to teraz jest idealny moment aby wpisać go w odpowiednim polu. Jeśli dokonałeś/dokonałaś wyboru kliknij przycisk "Przejdź dalej".

5. W kolejnym oknie pojawi się podsumowanie Twojego zamówienia. Wszystkie informacje zostaną raz jeszcze wyświetlone na ekranie. aby umożliwić Ci ostateczną ich weryfikację. Jeśli zarejestrowałeś/zarejestrowałaś się wcześniej w naszym sklepie możesz użyć swojego adresu e-mail i hasła, wtedy system sam wypełni wymagane pola wg. podanych wcześniej informacji. Jeśli nie rejestrowałeś/rejestrowałaś się w sklepie lub nie chcesz tego robić wtedy wypełnij pola "Danych do dostawy" i "Danych do faktury".Sprawdź uważnie wszystkie podane przez Ciebie dane. Jeżeli przedmiot zamówienia oraz podane przez Ciebie dane zgadzają się, kliknij „Dalej”. Kliknięcie w ikonkę „Dalej” będzie możliwe tylko, jeśli wypełnisz wszystkie wymagane pola. Jeżeli któreś z wymaganych pól nie zostało wypełnione lub zawiera nieprawidłowe dane, stosowna informacja zostanie wyświetlona. W takim wypadku popraw je i ponownie kliknij „Dalej”.

6. Po złożeniu zamówienia pojawi się okno z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, a na adres e-mail, który podałeś/podałaś, zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia oraz faktura pro-forma.


Jak mogę zpłacić za zamówienie?

1. Płatność tradycyjnym przelewem bankowym.

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pełnej kwoty zamówienia na naszym koncie bankowym. Płatność musi zostać dokonana w terminie do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz na fakturze załączonej do wiadomości o przyjęciu zamówienia do realizacji. Opcja płatności przelewem internetowym jest bezpłatna.

2. Płatność przy odbiorze.

Jeśli wybrałeś/wybrałaś opcję dostawy kurierskiej to kwotę zamówienia przekażesz kurierowi przy odbiorze zamówienia. Ta opcja wysyłki może być obciążona dodatkowymi kosztami, których wysokość znajdziesz w koszyku w polu "Koszty płatności". Jeśli wybrałeś/wybrałaś opcję odbioru osobistego lub transportu firmowego to kwotę zamówienia przekaż pracownikowi naszego sklepu. Ta opcja płatności jest bezpłatna.

3. Płatność elektroniczna.

Płatnośc musi zostać dokonana on-line, bezpośrednio ze sklepu. Po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony/przeniesiona na bezpieczną stronę firmy payU, gdzie dokonasz wyboru swojego banku. Dostępne metody zapłaty to:

    • mTransfer,
    • MultiTransfer,
    • Przelew24BZWBK,
    • Pekao24Przelew,
    • Płacę z Inteligo,
    • Płać z Nordea,
    • Płacę z iPKO,
    • Płać z ING,
    • Płacę z Millennium,
    • Płacę z Citi Handlowy,
    • Meritum Bank Przelew,
    • Płacę z Alior Bankiem,
    • Płacę z Alior Sync,
    • Płacę z Idea Bank,
    • Konto PayU

Szczegółowe informacje na temat form płatności i ich kosztów dostępne są w regulaminie Formy płatności


 Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

Zamówienia realizowane są zwykle w ciągu 24 godzin od momentu wpłaty pieniędzy lub potwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem). Czas realizacji może wydłużyć się jeśli jakiegokolwiek produktu z Twojego koszyka nie posiadamy aktualnie w magazynie, lub posiadamy go w niewystarczającej ilości. Informację o dostępności produktu znajdziesz w karcie produktu, pod ceną. Wtedy czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny nam do skompletowania Twojego zamówienia. W takim przypadku okres ten wynosi do 7 dni roboczych. W wyjątkowych okolicznościach (problem z dostępnością produktu u producenta) nasz pracownik poinformuje Cię telefonicznie lub mailowo o planowanym terminie dostawy twojego zamówienia.



Czy muszę się rejestrować w sklepie izi.sklep.pl aby dokonać zakupu?

NIE. Możesz dokonać zakupu bez rejestracji w sklepie, jednakże rejestracja w sklepie daje Ci dodatkowe możliwości i znacznie ułatwia późniejsze zakupy.


Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?

Zarejestrowani klienci dokonują zakupów szybciej i znacznie prościej. Nie będziesz musiał/musiała wpisywać danych do faktury i dostawy, odpowiednie pola wypełnią się automatycznie. Ponadto rejestracja umożliwia dokonywanie przemyślanych zakupów, rozłożonych na kilka dni. Można wybierać produkty, zapisywać w koszyku i zamawiać całość płacąc za jedną przesyłkę. Dodatkowym atutem jest możliwość kontroli stanu Twojego zamówienia, będziesz mógł/mogła uczestniczyć w aukcjach sklepu oraz ponowić płatność online. W celu założenia konta w sklepie należy wypełnić prosty formularz rejestracji. Rejestracja zajmie Ci 30 sekund.


Jakie są koszty dostawy mojego zamówienia?

Dostawa zamówień realizowana jest przez firmę kurierską FedEx oraz transport własny sklepu. Koszty w przypadku dostawy kurierskiej uzależnione są od wagi twojej paczki oraz formy płatności. Szczególowe informacje znajdziesz w regulaminie Koszty dostawy.

Szybki kontakt
Zadzwoń:
787 238 823
533 345 551

Napisz:
info@izi.sklep.pl
Kredyt kupiecki
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Witaj

Jeśli jesteś już naszym klientem to wiesz dobrze dlaczego warto zostać z nami. Jeśli jesteś tu pierwszy raz to zapoznaj się z wszystkimi możliwościami optymalizacji kosztów zakupów.


'Wysyłka gratis w iziSklepie'

X Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.